Покупець має право повернути або замінити товар протягом 14 календарних днів після покупки (фактичного отримання товару) за умови, що товар зберіг початковий товарний вигляд - знаходиться в новому стані та повній комплектації, не має слідів використання, збережена цілісність та зовнішній вигляд первісної заводської упаковки . Товар, який має сліди використання (навіть одиничного), розкриту упаковку (якщо її розтин порушує початковий заводський товарний вигляд), відсутню упаковку, не повну комплектацію - не підлягає поверненню.Транспортні витрати покупця, витрати на упаковку та комісії, пов'язані із здійсненням оплати за товар, не компенсуються!

Транспортні витрати на повернення товару оплачує покупець. Якщо товар, який повертається, було відправлено за умови безкоштовної доставки, при поверненні коштів з його вартості утримується сума первісних витрат на його пересилання відповідно до товарно-транспортної накладної. Кошти повертаються на картковий рахунок покупця, наданий покупцем для повернення коштів, у строк до 7 робочих днів після отримання та перевірки поверненого товару.

Процедура повернення товару Належної якості:

  1. зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги;
  3. повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
  4. після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів.
  • Обмін та повернення товару здійснюється через нову пошту.
  • Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
  • Повернення коштів здійснюється на карту.

Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в розділі контакти на сайті нашого магазину.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.